Tel. 088 4226 088 info@haco.nl
Selecteer een pagina

Medewerker Sales Support en Backoffice

Doel:

Plannen, organiseren en uitvoeren werkzaamheden ten behoeve ondersteuning zowel op commercieel en administratief gebeid.

Kerntaken:

Invoeren en verwerken van gegevens.
Opstellen en verwerken van offertes, orderbevestigingen.
Controleren van gegevens, vergelijken en corrigeren
Aanvullen van ontbrekende gegevens; inwinnen van interne informatie
Uitvoeren van eenvoudige berekeningen
Opbergen, archiveren van gegevens.
Ondersteuning afdeling verkoop, backoffice en marketing
Bijdrage aan de continue verbetering en vernieuwing van onze werkprocessen
Dit betreft een parttime functie van 30 uur per week, te verdelen over 4 of 5 dagen.

Werk/denkniveau:

MBO

Overig:

Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal, ervaring met Exact Online (Productie), woonachtig regio Nieuwegein.
Wij vragen een flexibele instelling en aanpakken-mentaliteit.

Stuur uw motivatie en CV per mail naar info@haco.nl

Terug naar vacatures